Today my life begins..

 Assalammualaikum semua :D

Hehe! hye hye. Saya update blog lagi.Okay so harini saya akan tulis apa sahaja yang ada dalam kepala otak ni since sekarang dah pukul 4.58 AM, 31/12/2011. Semua dah tidur,tinggal saya seorang sahaja yang belum tidur. Well actually saya baru lepas klua lepak minum dengan kawan-kawan sekejap tadi.So balik rumah ni rasa bosan so I decided to post new entry.

Ehem ehem,well as you know, tinggal lagi sehari sahaja lagi nak new year. Tak sangka,sekejap je masa tu berjalan. Rasa macam semalam je baru masuk tahun 2011,now dah nak habis dah. Macam-macam perasaan yang ada dalam hati ni. Sedih,gembira,excited and many more. Taktahu nak cakap macam mana lagi cuma nak bagitahu tahun 2011 banyak sangat mengajar saya erti hidup yang sebenar. Saya juga sekarang dah start kerja and baru saya tahu betapa susahnya orang yang nak mencari duit untuk hidup ni. Bayangkan saya masuk kerja dalam pukul 2pm lebih, balik pukul 3am. But so far,saya sangat seronok bekerja di Marriott Hotel as a banquet,you know, ramai kawan, banyak pengalaman,banyak benda yang saya dapat belajar bekerja di sana. Thanks to Nana yang mengajak :P


This is my schoolmates.Kami bekerja di tempat yang sama :)


Ni all the banquet team lah.Mereka sangat sporting,sangat best! Macam2 benda kami lakukan bersama :) Sebenarnya lebih daripada ni. Ada juga dalam 60 lebih.

Saya harap tahun 2012 ni boleh menjadi tahun yang terbaik buat diri saya. InsyaAllah. Tahun 2011 juga banyak dugaan yang saya tempuhi.Cuma saya malas nak tunjuk dekat orang. For what? Korang takkan dapat membantu pon. hmm. 

Tahun 2011 banyak sangat kenangan-kenangan yang saya takkan dapat lupakan. Jadi saya akan jadi 2011 sebagai pengajaran buat diri saya and begin my new life in 2012. Azam saya ialah, saya akan menjadi lebih berdikari, saya nak turunkan berat badan juga, and saya akan elakkan stress. Saya taknak dah cari masalah dan saya taknak bergaul dengan org yg selalu buat masalah. Just leave me alone and let me enjoy myself with those people who really care about me. InsyaAllah. Saya akan buat semua yang saya azamkan. Saya semakin besar and saya taknak lagi berperangai seperti kebudak-budakkan. Saya kena jadi matang! Yes, I have to! 

Doakan saya dapat result SPM yang bagus,dan dapat masuk college/U yang bagus-bagus. Amin :)

So, di penghujung tahun 2011, jika saya ada melukakan mana-mana pihak sebelum ni dengan perangai saya ni,kadang2 cakap pon main lepas je, and dekat twitter jugak,sorry kalau saya asyik cerita hantu je and buat korang takut,i am so sorry! Maafkan segala silap saya. =) So bye bye for now. Assalammualaikum.