Assalammualaikumwarahmatullahhiwabaraktu..

Hye semua :) Lama tak update blog kan? haha well who cares? siapa jelah yg nak baca blog saya ni haha

SO! Here is it, im updating my blog now. Well actually just want to let you know that i had an amazing year in this 2011. You know, a lot of cabaran,dugaan, kenangan,happiness and all. Sangat2 mencabar bagi saya but saya terima dengan hati yang terbuka.Saya berdoa kepada Allah agar memberi kekuatan kepada diri ku. Saya percaya disetiap kejadian itu,ada hikmah yg tersendiri.


Untuk pengetahuan pembaca, saya sekarang tengah bekerja di Marriott Hotel,Putrajaya. Its a fun job actually u know! Kita tahu cara-cara orang hotel serve makanan, tata cara diorg. Cara yg betul susun sudu,cawan,gelas,pinggan and stuff. Pengalaman yang sangat seronok! =) Takpe,lepas ni saya nak cari pengalaman kerja dekat mamak lah pulak.HAHA takde lah -,- 

Sebenarnya taktahu nak cakap apa lagi. Bila bab update blog je otak jadi blank -,- So, sampai sini jelah. nanti ade masa saya update lagi. hehe k bye