Bye bye sekolah =')

Assalammualaikum =)

Well well, dengan rasminya saya ingin mengatakan bahawa saya bukan pelajar sekolah lagi..hmm Happy? err 50 50 lah sebab.........bila dah official yang saya ni bukan pelajar sekolah,maka terpisahlah hubungan saya dengan kawan-kawan sekolah/kelas. Bukan terpisah apa.You know, we used to meet everyday, study together and stuff but now...nak jumpa pon macam susah je =/ Ya,saya sangat sedih. Perpisahan ini mungkin permulaan bagi hidup masing-masing.Hidup yang betul-betul akan terbina untuk masa depan. Saya harap dapat buat reunion dengan diorang nanti di suatu masa akan datang :')



Ini adalah kelas aku , kelas yang paling the best pernah aku masuk. Pelajar yang paling sporting pernah aku ada. And yeah, memang aku sayang diorang semua.Kalau boleh aku nak jumpa diorg everyday, tapi aku tahu, susah untuk kami bertemu lagi seperti sebelum ini. Masing2 akan membuat haluan masing-masing lepas ni.Ada yang dah start kerja,ada yang nak pindah lah, dan macam-macam lagi. Seriously, aku akan ingat mereka semua ni sampai bila-bila.










Banyak lagi gambar sebenarnya,tapi biarlah ia menjadi kenanganku sahaja. ceh ayat.Whatever it is, saya  sayang korang semua and jangan lupa aku okay!! =) Contact2 selalu taw taw :)

Byee. Assalammualaikum.